Általános szerződési feltételek

A jelen Általános szerződési feltételek (továbbiakban: ÁSZF) Farkas Attila egyéni vállalkozó, mint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatást nyújtó Szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetetett www.babaoazis.hu internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit és az azzal kapcsolatos tájékoztatást tartalmazza.

Vásárlóink a babaoazis.hu oldalra való belépéssel és az oldal használatával az itt leírt feltételeket elfogadják.

1.) A Szolgáltató

Név: Farkas Attila egyéni vállalkozó
Székhely: 8000 Székesfehérvár, Nagyszebeni utca 13.
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Nagyszebeni utca 13.
Adószám: 60060392-2-27
Telefonszám: 36/30/6502287
E-mail cím: [email protected]
Csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma és a nyilvántartásba vevő: 8197/0; Székesfehérvár Megyei Jogú Város Jegyzője, Dr. Bóka Viktor

A vállalkozás tárhelyszolgáltatója:
Pirka Lajosné E.V.
8000 Székesfehérvár, Nagyváradi utca 13.
e-mail: [email protected]
web: https://wpmaster.hu

2.) A webáruház használata, regisztráció a webáruházban

2.1. A webáruházban való regisztrációval a vevő magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen ÁSZF-et, valamint hozzájárulását adja, hogy a Szolgáltató a vevő személyes adatait az adatkezelési tájékoztatójában meghatározottak szerint kezelje. Amennyiben a felhasználó a jelen ÁSZF-et, vagy annak valamely részét nem fogadja el, úgy nem jogosult a webáruház használatára.
2.2. A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et és az adatkezelési tájékoztatót bármikor egyoldalúan módosítani, melyek a webáruház oldalán történő megjelenéstől kezdődően hatályosak.
2.3. A webáruházban történő regisztráció a főoldalon található „Regisztráció” menüpont alatt lehetséges. A regisztrációhoz első ízben az e-mail címet szükséges megadni.
2.4. Az e-mail cím megadását követően a regisztráció érvényesítésére a webáruház automatikusan e-mailt küld a vevőnek, a regisztráció az ebben történő jelszó megadásával lehetséges. A regisztráció során lehetőség van a rendszer által generált jelszó megváltoztatására, mely megtörténtéről e-mail kerül megküldésre. A regisztráció során az alábbi adatok megadására van szükség: vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím, szállítási cím.
2.5. A regisztrációt a Szolgáltató a Felhasználó kérésére bármikor törli.
2.5. Azon regisztrációkat, melyek valótlan adatokat tartalmaznak, a Szolgáltató érvénytelennek minősíti és törli.

3.) A megrendelés folyamata

3.1. A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon a www.babaoazis.hu weboldalon.
3.2. A webáruház termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A webáruházban a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.
A termékkategória nevére kattintva a benne található termékek listája látható. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére kattintva érhető el, itt lehet tájékozódni a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről.
3.3. A webáruházban lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok listaszerűen jelennek meg.
3.4. A kiválasztott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett beállítható a szükséges darabszám. A megvásárolni kívánt termék darabszámának meghatározása mellett több esetben is szükséges egyéb opciók kiválasztása, úgymint pelenkaméret, termékszín, ruhaméret meghatározása. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, itt módosítható, illetve törölhető az adott tétel.
3.5. A webáruházban azon Felhasználó adhat le megrendelést, aki érvényes regisztrációval rendelkezik. A webáruházban már korábban regisztrált Felhasználó ugyanazzal az azonosítóval rendelhet, mint amit korábban már megadott.
3.6. A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítésre kerül a megrendelés.
3.7. A megrendelés véglegesítése azt jelenti, hogy a vevő kötelező ajánlatot tesz a termékre, azaz a megrendelés véglegesítése a vevő számára a megrendelt termék árának, valamint a kapcsolódó (szállítási, csomagolási) díjak megfizetésének kötelezettségével jár. A webáruházban történt rendeléssel a vevő kijelenti, hogy megismerte és elfogadja jelen ÁSZF-et, megismerte a rendelés menetét, a termék jellemzőit és árát.
3.8. A Szolgáltató a vevő által kiválasztott és online megrendelt terméket a megjelölt szállítási címre köteles eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, vagy késik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail, vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a vevővel további egyeztetés céljából.
3.9. A webáruházban kínált termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét terméket bemutató oldaláról lehet megismerni, azzal, hogy az a termék részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A termékek egy részének jellegéből adódóan, pl. a pelenkatorták esetében, előfordul, hogy a felhasznált termékek nem a csomagolással együtt kerülnek felhasználásra, azonban ezen esetekben is a termékek eredeti csomagolása postázásra kerül a vevő részére. A webáruházban kínált termékek tulajdonságaival, használatával kapcsolatban a webáruházban szereplő információkon túl a Szolgáltató a honlapon feltüntetett elérhetőségein keresztül nyújt további tájékoztatást.
3.10. A vételár mindig az árucikk mellett feltüntetett bruttó ár, mely magyar forintban értendő. A feltüntetett ár nem tartalmazza a szállítással járó esetleges költségeket.
3.11. A Szolgáltató fenntartja a jogot a webáruházból megrendelhető termékek árainak megváltoztatására, azzal, hogy a módosítás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
3.12. A Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy a honlapon a termékekről közölt adatok megfeleljenek a valóságnak, azonban az esetlegesen előforduló hibákért nem vállalja a felelősséget. A vevőnek joga van a hibás adatokkal közölt termék megvásárlásától elállni. A Szolgáltató ugyanígy nem vállal felelősséget, amennyiben részben vagy egészben önhibáján kívül nem tudja a rendelést teljesíteni pl. készlet-, méret-, vagy színhiány miatt. Ezen esetben a már átutalt vételárat visszautalja a vevő részére.
3.13. A Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy csak jó minőségű terméket forgalmazzon ismert gyártóktól, azonban ezek felhasználása, illetve használatának felügyelete a Felhasználó felelőssége.

4.) Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, szerződés létrejötte

4.1. A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt terméket nem köteles átvenni.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék/termékek nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
4.2. A Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.
4.3. A rendelés véglegesítését követően észrevett hibákat (különösen a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok esetén felmerülő hibákat) a vevő köteles a lehető leghamarabb jelezni a Szolgáltató felé, annak a honlapon megtalálható elérhetőségek valamelyikén.
4.4. A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség.
4.5. A szerződés egyszeri ügyletre létrejött határozott idejű szerződés, a szerződés tárgyát képező rendelés teljesítésével szűnik meg.
4.6. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadók. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
4.6. A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.) Számla
A Szolgáltató alapesetben papíralapú számlát állít ki, melyet a csomaggal együtt küld ki. Amennyiben a vevő nem saját részre vásárolja a terméket és szállítási címként a megajándékozott címét jelöli meg, abban az esetben elektronikus számla kerül kiállításra, mely a megrendelő e-mail címére kerül megküldésre.

6.) Fizetés

A Szolgáltató az alábbi fizetési módokat kínálja:
6.1. Banki átutalás
A rendelés feldolgozását követően e-mailben kerülnek megküldésre az utalási adatok. A pénz beérkezését követően kerül a csomag kiszállításra, melyről a Szolgáltató e-mailben értesíti a vevőt. Amennyiben a vevő a banki utalást az e-mail megküldését követő 3 munkanapon belül nem teljesíti, akkor a megrendelés törlésre kerül.
Banki utalás esetén a megrendelés számát – melyet a vevő e-mailben kap meg – fel kell tüntetni a közlemény rovatban.

6.2. Utánvét
A megrendelt termék árát és az esetleges szállítási költséget átvételkor kell fizetni a futárnak. Ezen fizetési mód választása esetén 300,-Ft kezelési költség kerül felszámításra.

6.3. Bankkártyás fizetés

A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP MobilKft. az OTP Csoport tagja.

A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI:
1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a
bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a
szolgáltató oldalára.

A  SimplePay kártyás fizetés részletes tájékoztatóját itt találja:

http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf

7.) Szállítás

7.1. Kiszállításra csak Magyarország területén van lehetőség.
7.2. A szolgáltató a megrendelt terméket szállítási díj ellenében, vagy amennyiben a Szolgáltató meghatározott feltételek esetén ingyenes kiszállítást hirdet, úgy a feltételek teljesítése esetén ingyenesen saját maga, vagy postai szolgáltató igénybevételével kiszállítja a vevő által megjelölt helyre.
7.3. A szállítási módot a vevő a rendelés véglegesítését megelőzően, a rendelés folyamata során választja ki.
7.4. Az aktuális szállítási díjak és információk a babaoazis.hu/szállítási információk oldalon tekinthetők meg.
7.5. A szállítási határidő jellemzően 4-5 munkanap, azonban ha valamely okból kifolyólag a Szolgáltató ezen határidőn belül nem tudja a megrendelést teljesíteni, úgy arról a vevőt tájékoztatja.
7.6. A Szolgáltató a szállítási díjak változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

8.) Elállási jog gyakorlás

8.1. Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkozik, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (továbbiakban: Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételnek napjától számított tizennégy (14) naptári napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállni.

8.1.2.Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének a napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
8.2. Ha a Fogyasztó élni kíván az elállási jogával, akkor elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot köteles eljuttatni postán, vagy elektronikus úton a Szolgáltató jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek valamelyikére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
8.4. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
8.3. A Szolgáltató a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztó felé.
8.4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
8.5. A Fogyasztó köteles elállás esetén a megrendelt terméket a Szolgáltató, 8000 Székesfehérvár, Nagyszebeni utca 13. szám alatti címére késedelem nélkül hiánytalanul visszaküldeni.
8.6. A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltatónak ennek megfelelően az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
8.7. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
8.8. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
8.9. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
8.10. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése c.) pontja alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. (Pl.: egyedi, névre szóló termékek, hímzett szundikendők, takarók, pelusok stb.) Továbbá nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog, a hivatkozott jogszabály 29. § (1) bekezdésének e) pontja alapján olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza.
9.) Szavatosság

9.1. Kellékszavatosság

9.1.1. A vevő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
9.1.2. Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a vevő érvényesíteni már nem tudja.
9.1.3. A vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást, vagy a kicserélést a vevő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
9.1.4. Választott kellékszavatossági jogáról a vevő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
9.1.5. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
9.1.6. A vevő közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
9.1.7. A szerződés teljesítését (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a vevő részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a vevő kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

9.2. Termékszavatosság

9.2.1. Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a vevő – választása szerint – a 9.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
9.2.2. Termékszavatossági igényként a vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
9.2.3. Termékszavatossági igényét a vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A vevő a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vevőnek kell bizonyítania.
9.2.4. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
9.2.5. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a vevő a gyártóval szemben érvényesítheti.

9.3. Jótállás
A szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

9.4. Szavatossági igények érvényesítése
A vevő szavatossági igényeit az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Farkas Attila
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Nagyszebeni utca 13.
Telefonszám: 36/30/6502287
E-mail cím: [email protected]

10.) Jogérvényesítési lehetőségek

10.1. Panaszkezelés

A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a megrendeléseket a legrövidebb időn belül és a legmagasabb színvonalon teljesítse. Amennyiben a Felhasználónak panasza van, azt a jelen ÁSZF 1. pontjában megjelölt elérhetőségek valamelyikén közölheti és a Szolgáltató ezt 30 napon belül kivizsgálja és megválaszolja, tájékoztatva a jogorvoslat lehetőségeiről.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

10.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva vevő számára:

– Panasztétel a Fogyasztóvédelmi hatóságnál,
– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefon: 06/22/510310 és 06/22/510323
e-mail: [email protected]
– Bírósági eljárás kezdeményezése.

11.) Szerzői jogok

11.1. A babaoazis.hu oldal teljes tartalma, az azon található valamennyi adat, kép, leírás szerzői jogi védelem alatt áll. A Szolgáltató kifejezett, írásos engedélye nélkül a fentiek másolása, feldolgozása, továbbá a Szerzői Jogi törvény hatálya alá tartozó bármilyen egyéb felhasználása polgári jogi és esetlegesen büntetőjogi következményeket von maga után.
11.2. Az oldalon található, más személy szellemi tulajdonát képező valamennyi anyag közzétételére a jogtulajdonosok engedélyével került sor, a felhasználás során az engedély kereteit a Szolgáltató nem lépte túl.
12.) Egyéb
11.1. A Szolgáltató bármikor szabadon módosíthatja a jelen ÁSZF-et és a vásárlás egyéb feltételeit, illetve szabályait, ideértve a webáruház honlapját is, bárminemű értesítési vagy egyéb kötelezettség nélkül.
11.2. A honlapon történő vásárlás feltételezi, a vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
11.3. Az oldalra feltöltött kommentek moderálási jogát a Szolgáltató fenntartja magának, a sértő kommenteket annak észlelése után eltávolítja.
11.4. A résztvevők személyes adatainak kezelése a hatályos adatvédelmi szabályok szerint történik. Bővebb információ a honlapon megtalálható adatvédelmi tájékoztatóban olvasható. A vevő a jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul személyes adatainak az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2016.05.05.